Wellcom To Jalal Karimi Site

سایت شخصی آقای جلال کریمی

Wellcom To Jalal Karimi Site

سایت شخصی آقای جلال کریمی

Wellcom To Jalal Karimi Site

سایت شخصی آقای جلال کریمی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ب.ظ

مثل یک ستاره...


مرا شبیه خودم مثل یک ستاره بکش!   

          شبیه من که نشد خط بزن دوباره بکش

مرا شبیه خودم در میان آتش و دود       

          شبیه چشم و دلم غرق صدشراره بکش

و بعددست بکش برشراره ام یک شب    

               بسوز و قلب مرا پاره پاره پاره بکش

و زخم های دلم را ببین و بعد از آن      

                لباس بر تن این قلب بی قواره بکش

بخند!خنده ی توشعله می زند برمن      

        بخند وشعله ی من رابه یک اشاره بکش

برای بودن من عشق را نشانه بگیر        

           و خط رد به تن هرچه استخاره بکش
ببین ستاره شدم با تو ای بهانه ی من      

        مرا شبیه خودم!مثل یک ستاره بکش


عاشق گمنام نوشت:


مانند پرنده ای باش

که روی شاخه سست وضعیف لحظه ای می نشیند
و آواز می خواند
و احساس سرما می کند شاخه می لرزد
به آواز خواندن خود ادامه می دهد ولی با این حال
زیرا مطمئن است
که بال و پر دارد


  • جلال کریمی