Wellcom To Jalal Karimi Site

سایت شخصی آقای جلال کریمی

Wellcom To Jalal Karimi Site

سایت شخصی آقای جلال کریمی

Wellcom To Jalal Karimi Site

سایت شخصی آقای جلال کریمی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۸ ب.ظ

دورم کرده‌اند کلمات...

تورا قسم به عشقمان دگر مرا رها مکن
به عاشقانه ها قسم به دل ستم روا مکن

چه دلنشین و ساده شد برای تو سرودنم
بیا بخوان کلام من نخوانده مرحبا مکن

شراب ناب آن لبت ومابقی سه نقطه چین
خودت بخوان بقیه را به نقطه اکتفا نکن

بخوان به روی مهر لب نماز استغاثه را
نماز دادخواهی ات به غفلتی قضا مکن

به قلب من،به این قلم چه حس تازه داده ای
فدای ناز شصت تو به عشقمان جفا مکن

ببار بر کویر دل که خسته ام از این عطش
مرو از آسمان دل امید من فنا مکن

به ساز خنده های تو نشسته ناز تازه ای
بخند و ناز خنده را به اخم خود عزا مکن!


عاشق گمنام نوشت:


چه از تو دورم کرده‌اند کلمات!
کاش جای این‌همه شعر
فقط نوشته بودم:
دوستت دارم!

  • جلال کریمی