Wellcom To Jalal Karimi Site

سایت شخصی آقای جلال کریمی

Wellcom To Jalal Karimi Site

سایت شخصی آقای جلال کریمی

Wellcom To Jalal Karimi Site

سایت شخصی آقای جلال کریمی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ب.ظ

باید بازی کنید...


خودمو دوست دارم !!!!

چرا ؟؟؟؟

چون با ★ همه ★ میخندم ؛

همه رو ☆ دلداری☆ میدم ؛

نگران * همه* میشم ؛

به همه ¤ اهمیت ¤ میدم ؛

بغض خیلی هارو به خنده تبدیل میکنم ؛

ولی :

×هیچکس×

×هیچ وقت ×

نفهمید تو ♥♡ دلم ♥♡ چی میگذره ...


عاشق گمنام نوشت:


به ما گفتند باید بازی کنید.

گفتیم با کی؟ گفتند با دنیا.

تا خواستیم بپرسیم بازی چی ؟

سوت اغاز بازی رو زدن, فقط فهمیدم خدا تو تیم ماست.

بازی شروع شد و دنیا پشت سر هم به ما گل میزد

ولی نمیدونم چرا هر وقت به نتیجه نگاه میکردم, امتیازها برابر بود.

تو همین فکر بودم که خدا زد به پشتم, خندید و گفت:

نگران نباش تو وقت اضافه میبریم حالا بازی کن! گفتم اخه چطوری ؟

بازم خندید و گفت: خیلی ساده فقط پاس بده به من, باقیش با من. ...

پس الهی به امید تو

  • جلال کریمی