Wellcom To Jalal Karimi Site

سایت شخصی آقای جلال کریمی

Wellcom To Jalal Karimi Site

سایت شخصی آقای جلال کریمی

Wellcom To Jalal Karimi Site

سایت شخصی آقای جلال کریمی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۱۴ ب.ظ

او...


کسی میگفت سه تا رفیق دارد , یکی برای وقت هایی که حالش خوب نیست و میرود سرش را میگذارد روی شانه اش و مثل ابر بهاری های های میگرید و یکی برای اینکه از آن فاز سنگین بعد گریه هایش در بیاید و زنگ میزند و میروند با یکدیگر به جرز لای دیوار هم میخندند ولی دوست آخریش را بیشتر از همه شان دوست دارد و وقتی پی اش میرود خوب میداند دیگر بار آخریست که برای آن مشکل گریه میکند و حتما راه حلی جالب توی آستینش دارد و همه چیز را با ایده ی بکر و همچون جادو و ذهن خلاقش رفع و رجوع میکند ... خوب که فکر کردم دیدم من هم سه تا دوست دارم که دقیقا همین مراحل را با آنها طی میکنم , مادرم که بی ادعا اشک هایم را در سکوتی زیبا پاک میکند و دخترم دوست خوبی که پایه برای خندیدن و فراموش کردن بلاهاییست که روزگار و قضا و قدر و آدم هایش بر سرمان میاورند و ما هم بیشرمانه به آنها میخندیم و دستش میاندازیم که هیچ غلطی نمیتوانند بکنند و در آخر

او...


عاشق گمنام نوشت:

ای گوش شنوای حرف های ناگفته ی این دلم ...

ای رفیق بزرگوار من...

  • جلال کریمی