Wellcom To Jalal Karimi Site

سایت شخصی آقای جلال کریمی

Wellcom To Jalal Karimi Site

سایت شخصی آقای جلال کریمی

Wellcom To Jalal Karimi Site

سایت شخصی آقای جلال کریمی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۱۶ ب.ظ

امشب دلم گرفته...


ای آسمان زیبا امشب دلم گرفته از های و هوی دنیا امشب دلم گرفته


یک سینه غرق مستی دارد هوای باران از این خراب رسوا امشب دلم گرفته


امشب خیال دارم تا صبح گریه کنم شرمنده ام خدایا امشب دلم گرفته


خون دل شکسته بر دیدگان تشنه باید شود هویدا امشب دلم گرفته


ساقی عجب صفایی دارد پیاله ی تو پر کن به جان مولا امشب دلم گرفته


گفتی خیال بس کن فرمایشت متین است فردا به چشم اما امشب دلم گرفته


عاشق گمنام نوشت:


اگه مَردی ... ؟!!

مَرد بمون ... اگه نیستی ... نامَردی نکن ... !!

اگه تنهایی ... ؟!!

تنها بمون ... اگه نیستی ... تنهاش نذار ... !!

اگه نجیبی ... ؟!!

نجابت کُن ... اگه نیستی ... هرزگی نکن ... !!

اگه عاشقی ... ؟!!

... عاشق بمون ... اگه نیستی ... حُرمتِ عشقو نَشکَن

  • جلال کریمی